Gym!

Först skola, eng och etik först tråkigt, hehe.
sen idrott, mycket roligare :) var teori idag, fick en uppgift om
att lägga upp ett träningsshema efter ett mål.
Jag vill ha målet att springa 1mil på 50min, jag är dock ingen distanslöpare,
jag tycker faktiskt att det är skit tråkigt att springa långt, 
men just därför skulle jag vilja prova! 

Ett annat mål är att springa 5km på 20min, det låter myycket roligare i mina öron!
Men vi får se hur jag gör :))

Efter det blev de gym, körde bak. lår, fram. lår, axlar och mage.
Gick bra idag, kändes som om jag fick ut något av det och tog i ordentligt :) 
Dock så skulle jag vilja lära mig mer om vissa maskiner..
så svårt att veta hur man ska göra, för att göra rätt!
jaja, ikväll blire våfflor! GOTTIGOTTGOTT! :D
Puss :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback