Gym!

Inte haft mycket tid till bloggande idag, tyvärr.
Blev skola och studiebesök på patologen!

För er som inte vet vad de är så är de där man kremerar döda,
om jag fattat allt rätt?
man tar in döda kroppar och gör iordning dem osv. iaf!
Så vi fick se på en död människa och gå in i kylrummet bland
typ 20-30 döda kroppar, de lukta väldigt.. illa..
Men rätt intressant var de måste jag säga :)
Fast de roligaste av allt va ändå när vi skulle gå ut och
snubben som jobbade där säger:
Jag hoppas vi ses snart! killen som jobbar med döingar lixom..
Haha förlåt, men om jag ska va ärlig så hoppas jag verkligen inte de!

Sen åkte jag och Mimmi å gymmade i ulltuna, gick helt OK idag,
körde crosstrainer och cykel som uppvärmning, dem har fått in
sprillans nya springmaskiner som dem höll på att installera när vi kom,
längtar tills man får testa dem ;)
Sen var koncentrationen på armar (biceps/triceps), baksida lår och rygg.
Samt lite mage vid stretchingen :)
Gick som sagt helt ok, kände inte riktigt att de tog, vågade inte gå fullt ut.
Känner mig också lite halvsjuk, märkte när jag kom hem att jag börjar få ont i halsen,
inte bra!!

Imorrn är det friskolekampen på fyrishov, vilket innebär att alla lektioner försvinner,
både bra och dåligt.
YeahYeah, snart är de fredag!
Får se hur träningen blir imorrn, om jag mår bättre, vi får se :)


Puss!


Kommentarer
Postat av: Visan

Ah låter som ett helbra gympass i mina öron ju :)

Hela 5 muskelgrupper under ett pass är grymt bra!

Lyssna på kroppen om du känner av halsen, så fort min hals gör sig påmind trappar jag av träningen, då brukar den lugna sig!

Ta hand om dig älsko! <3

2011-03-17 @ 08:44:53
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback