Gympa!

Haha låter tantigt, men så är de!
Kul är de också för den delen.
Såå körde ett gympapass idag, som ni kanske förstår!
Myyyycket roligare än dem andra gångerna för nu känner jag igen stegen
och kan ta ut mig bättre och då är de mycke roligare!

Sen till bussen som va sen, förstås, och hem :)
Blev en alá sussi middag, så jag knåpade ihop allt jag kände för,
så de blev 1apelsin, 1äpple, lite yoghurt, 1morot, keso, ett stekt ägg och
lite nötter :)
Gott och precis de jag längtade efter!

Imorrn blir det västerås och träning innan de, vet inte riktigt vad för träning
men antingen pass eller gym, får se! :)
Kul ska de bli iaf!
Också får jag äntligen träffa min älskling!
myspys :)

Puss och ha en bra torsdags kväll! :D


Kommentarer
Postat av: E L L I E

Ja, det skulle jag gärna vilja ha:) Ska bli kul att testa lite andra grejer an kan göra med det:P

2011-04-01 @ 06:51:17
URL: http://ellinoridamaria.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback