Mulet...

Såg framemot en skön springtur när jag satt i skolan och gick till
matsalen med sol i ögonen och sen,
helt plötsligt,
så vänder de!
och nu är de mulet, blåser och näää..
riktigt tråkigt!
Så de blir nog faktiskt ingen springtur, får se om de blir nått
paolo roberto pass eller om jag vilar idag,
är dock sugen på något, allra mest en powerwalk, men aldrig i dethär
vädret!

Blir lite mellis såhär på eftermiddagen nu,
sen får vi se vad som hittas på, men en sak vet jag,
och de är att jag får en grymt god kyckling middag ikväll!
Mums :) 

puss
(vet att de blir så tråkigt utan bilder, men vill ju inte fota i dethär tråkiga vädret :()

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback