när 6 blir 8..

Dags för töjning! :D
I örat förstås :)
Har 6mm nu, men vill töja till 8mm, inte såå stor skillnad,
men ska köpa en svart tunnel så de blir nog bra :)
Har väntat på dethär kan jag säga, ska bli kul och se hur de blir! 

jaja, blev en till promenad med mamma idag, 5.5km ungefär,
skönt!
Har lagt upp (eller börjat lagt upp) mitt träningsshema nu lite smått,
så ska börja gå efter de så får vi se hur de går! ;)
Mer info kommer....
Blev en god kyckling till lunch med massa grönsaker  + en apelsin :)
Nu grönt te!
PUSS
-uppdatering töjen var.. lika stort som mitt hål är nu..
så kan ju inte påstå att det blev större, eller mindre?
Konstigt.. jag som trodde att jag hade 6mm.. kanske redan har 8mm?

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback