Om du lämna mig nu

Rätt skön dag, allt gick så fort att jag inte är riktigt hemma än,
har lixom inte alla hästar hemma än om man säger så..
Stoppade smörkniven i skålen med fil istället för smöret,
har fått lite smått svårt att förstå vad de stått i tidningen och
läst om meningen en ca 10gånger innan jag förstår att det står
något så simpelt som: "han åklagades år 2009" typ så.

en de börjar arta sig!
Lite trött bara, men engelskan gick jätte bra imorse, satt hur länge som helst
(kändes de som) och finslipade texten jag hade skrivit för att allt skulle bli
så rätt och bra som möjligt, för nu ska jag fan satsa!

Sen etik gick superfort som vanligt, och sist idrott, simning!
Vi skulle simma 8längder och livrädda 1 längd, sen fick vi bada
i äventyrsbadet! hihi de va kul ;)
Fast vi bara satt i bubbelpoolen typ.. 
Sen vart de bastu, hur skönt som helst!
Så de känns bra de iaf :) 

Kom nyss hem och skulle äta lunch (SUPERHUNGRIG) och gjorde min favorit lunch:
Fil/yoghurt och macka!
Vet, de låter inte som lunch i mångas öron, men jag är uppväxt med att äta
fil och flingor till lunch, och jag tycker de är heaven!
SUPERgott!
Så jag har lyxat till min fredag med god mörk fralla och god yoghurt! 
Ha en bra fortsatt fredag :)
Ska ta en powernap... 
Puss :)
Jag har världens finaste systrar!

Kommentarer
Postat av: Linda

:)

2011-03-05 @ 15:14:13

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback