redan 3/3!?

Oj va fort de gått kom jag på nu!
Imorrn är det simning på fyrishov som gäller,
har bestämt mig för att simma med kläder,
först för att jag inte har lust att visa mig i bikini
i min blekfis kropp vit som den är nu, haha!
Känner mig inet riktigt redo för de,
men mestadels för att de blir tyngre och mer träning!

Alltid bra :)
Så varför inte lite klädsim?
Tänkte bara ha någon stor t-shirt eller så och bikini under
så ifall de blir alltför jobbigt är de bara att ta av sig,
menmen :)
Nu sitter jag här och dricker te, gooott..
Har varit ute och gått lite för att kunna stretcha, vart inte så
mycket stretch på gymmet idag, så lika bra att ta de här hemma :)
Hörs! sov gott :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback