säger bara en sak: BLÄ

Dagen idag har varit BLÄ med stort B!
Inte kul alls...
Sov hos W igår, var jätte mysigt igår btw, hans mamma fyllde år,
jag och Claire bakade tårta och W gjorde en jätte god kyckling!
Så de blev verkligen super bra!
Dock hade jag glömt sminket hemma och körde på budget metoden och sov
med sminket på..
inget man ska göra JAG VEEEEEEEEEEEEET
men då orkade jag inte bry mig, hade känt mig lite halvful hela dagen och
orkade inte åka osminkad till skolan dagen efter, så de blev som de blev.
Och de blev inte bra.
Gick igenom denhär dagen med flottigt hår (trots att jag duschat nyss) fula kläder,
eller åtminstonde tråkiga kläder, och de va inte kul.
Kände mig väldigt väldigt ful också.
Haha, töntigt de känns, men nån gång måste jag ju få säga de!
För de va hemskt
och de är fortfarande jobbigt, för jag är inte mycket finare för att jag kommit hem,
och nä usch usch usch
hoppas imorgon blir bättre!
Känns bra att få skriva av sig lite, hoppas ingen tar illa upp. heheh

Träningen gick iaf bra!
Blev kondispass och sprang i ca 35min, blev en runda på 5.2km helt
okej tid men ja, de kändes så grymt skönt att kunna springa igen och åh!
Det var skönt iaf :)
Nu ska jag käka middag snart!
PUSS

Hoppas eran dag varit bättre :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback