semeldagen, fettisdagen!

Fetvägg..
Låter inte de gott?
Inte?
nä de tycker inte jag heller.
Fetvägg liksom? 
Haha, för er som inte vet vad de är så är de när man lägger semlan i varm mjölk,
de kallas för FETVÄGG hahah!
Gött.
Tur nog så äter jag nog helst min semla som den e utan en fetvägg :)
Vaknade rätt utvilad fatkist, dock ringer pappa innan jag ens hunnit kliva
upp ur sängen och frågar om jag kan göra massa grejer på datorn
som inte han hunnit med som jag INTE ORKAR när jag precis klivit upp
vilket resulterar i att jag blir sur och arg, hehe.
Menmen, nu har de gått över iaf :)

sitter dock fortfarande och funderar på vad jag ska äta till frukost..
hmm..
Jaja de löser sig :)
Kollade på The karate kid igår, haha, den va helt Ok, lite töntigt eftesom de var barn,
men den va faktiskt rätt bra ändå :))


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback