snö!?

Jag som ville ha kvar det fina vårvädret :(
Nää. dehär gillar jag inte!
Jaja.
Fick, som förväntat, IG på nationella i Matte, men de va bara 3p
så jag behöver inte göra om så värst mycket iaf :)
Sen blev det resman, och nu har vi ändrat oss!
Blir inte magaluf i sommar, blir turkiet, Alanya med några andra,
känns roligare att åka med flera, så de ska bli kul! :)

Har mått illa hela dagen typ, har inte ätit lunch förrän nu eftersom
vi slutade tidigt och pratade med resman osv. så blev det sent,
men nu har jag ätit tomatsoppa iaf :)
Det jag inte gillar med att äta sånnahär tider är att jag aldrig känner mig
riktigt mätt, känner mig fortfarande hungrig lixom,
de tar ju rätt lång tid innan man börjar känna mättnadskänsla..

nä idag blir det lugnt, ska jobba imorrn så jag blir hemma hela helgen,
tråkigt för jag saknar min älskling, och vi skulle gått på bio och käkat ute imorrn
egentligen, men de får bli en annan gång :/

Nu e jag sjuukt sugen på träning!
Och jag kan inte träna, dels för vädret och dels för halsen..
blir så less :(

Jaja, får hitta på något kul nu, ikväll blir det supergod mat!
Quinoa sallad med kyckling alá Sussi!


Kommentarer
Postat av: Linnea Sjöström

Söt blogg:)



Kika in och fynda i min bloppis!

Helt nya kläder,smycken,böcker mm till jättebilliga priser! Värt att kolla :) http://liinneabloppis.blogg.se

2011-03-18 @ 19:38:38
URL: http://liinneabloppis.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback