står emot alla måsten.

Nej, jag står emot mina måste och stannar inne idag.
känner ett starkt behov av att träna, ett behov jag helst inte vill ha.
känns tomt och jobbigt och vet att jag skulle må bra av att få träna,
men, eftersom att jag faktiskt inte har "ork" att göra de idag,
så gör jag något för mig ovanligt och hämtar istället en
liten chokladpralin till teét och tar de lugnt! 

Känns jobbigt nu, eftersom jag egentligen skulle vilja träna,
men jag vet att de kommer kännas bättre sen och att
jag kommer ha mer motivation till gymmet imorrn då :)
Så idag ska jag ta mig tid till svenska uppgiften jag
behöver göra! 


Glöm inte bort dig själv!

Kommentarer
Postat av: Visan

Bra val! Vila är PRECIS lika viktigt för träningen som träningen själv! :)

Puss otroligt söta du!

2011-03-10 @ 09:35:28
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback