tyngt.

Skulle bära hem 14st plastpåsar grejs som vi ska sälja,
hur kan plastpåsar vara tungt?
Dethär var sjuuukt tungt!
Hade proppat in i väskan, bärde 4st och några i en liten påse,
var helt fullt i händerna, och nä fy!
Riktigt jobbigt, men äntligen är jag hemma!

Var prov sista lektionen, gick.. sådär!
Satt hur länge som helst!
Eller, myyycket längre än vad jag tidigare klarat av,
vet inte hur bra de gick, skrev på G VG och MVG del, så jag hoppas
verkligen att jag får bra nu!

Har precis ätit lite mellis nu, blev en (eller två, hihi) av dom supergoda
raw food bollarna jag gjorde igår :)
Var godare när dem fått lega i kylen lite.
Nu blir det plugg, på träningsfronten blir de nog lite mer vila,
förhoppningsvis en promenad med mamsen ikväll! 

Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback