usch fy blä.

Som överskriften lyder så känner jag mig faktiskt.
Precis just nu!
Och de är så himla jobbigt att ha sånnahär dagar,
gymmet gick inte alls bra, iofs första gången jag körde i den
lokalen och visste inte alla maskiner osv, men nää..
de kändes inte alls bra, gick inte alls bra och fy.
Vill bara tillbaka och göra om allt igen, för nu känns de som om
jag skulle kunna ge mer!
Jag vill ha motivation och jag VILL köra!

De känns så grymt jobbigt att inte ha motivationen och sen stå
där som ett fån i gymmet och tänka:
- fan jag som trodde att jag gillade träning.. har jag missuppfattat allt?
Men nä, såklart inte.
Träning är ett självklart val för mig, för jag älskar de!
DOCK inte alla gånger,
speciellt inte sånnahär gånger.
Har känt mig väldigt nere hela veckan och hoppas de går uppåt snart igen!

Ibland kan jag få för mig att jag inte alls gillar träning och att de inte alls är min grej
att hålla på med, samtidigt som jag vet att de är de bästa jag vet
när de går bra!
Så de gäller att inte tappa hoppet!

Allt går upp, allt går ner, även solen.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback