16:16..

Klockan är kvart över 4 och det är nästan kolsvart ute..!
Längtar tills snön kommer så den kan lysa upp lite :) 

Idag var första träningsfria måndagen på riktigt länge, men tror nog det bara
är bra för mig, överväger att gå å sova några timmar, sjukt va trött man blir av penicillin!
Men har en del skolarbete att ta itu med först,
blir skönt att fixa det för jag har inte varit så super effektiv under lovet måste jag erkänna..
haha!

Efter skolan gick jag iväg för att söka jobb, efter att ha gått i typ 35min insåg jag att jag
glömt mitt CV i skolan, och dessutom så satt chefen i telefon hela eftermiddagen,
så att söka jobb där var bara att glömma, idag iallafall.
Får kika runt på lite andra ställen också :)

Sen blev det hemgång och lunch! Sen lunch, som vanligt på måndagar,
men god lunch blev det!
Dock frukost-lunch, men jag gillar frukostar så det vart mums ;) 

Jaja har inte så mycket mer vettigt att säga förutom att mina händer är supertorra
av den ihålliga hösten, smörjer in dem 24/7 känns det som..
och jag längtar efter att få börja träna igen..

JUSTE På torsdag drar jag iväg till Amsterdam med mina underbara systar :) :) :) 
Kommer hem på söndagen igen! WIHO :) 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback