AXA gröt!

Varit på tha-tävling i sthlm idag, kul kul!

Åkte och handlade efter det och jag som är i västerås och åker
buss tidigt imorgon äter gärna frukost på bussen i lugn och ro,
då  tänkte jag att de är ett bra tillfälle att testa AXA great gröt ju!
Tog med smaken red berries, får se hur det smakar :)

Innehåller dock inte så mycket, så får komplettera med lite knäckebröd
tänkte jag, skulle ha köpt en termos så man kunde smutta på lite te också..
synd..
Ingen som har tips på någon bra hållbar termos??

Blir spännande att prova, har dock ingen mjölk, haha, så kanske blir lite torrt,
men de visar sig ;)

Nu blire nog lite middag sen sova!
Fortfarande lite småsjuk och blir riktigt trött av penicillinet jag äter, så har sovit
rätt mycket nu, hoppas de vänder snart, kuren slutar på torsdag, ser framemot de haha ;)
Så träning är inte på tanke just nu,
mådde S K I T i fredags, dock vände det ganska fort för på lördagen kände jag mig mycket
bättre, men så länge jag är såhär trött så får träningen bli lugn!

Hörs imorgon igen!
Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback