hemma!

Hemma från Amsterdam nu :)
Har varit riktigt skönt att få komma bort ett tag, det behövdes nog.

Kan sammanfatta resan:
-mat
-mat
-promenader
-snea hus
-underbart! 

Känns som om man bara gick från matställe till matställe, men riktigt så var de ju inte, haha!
Har faktiskt varit på ett museum, tortyrmuseét, lagom uppmuntrande.
Nä, det va riktigt hemskt faktiskt, tortyr från medeltiden, usch..! 

Annars har vi gått omrking i staden hela dagarna, kollat i affärer, bara tagit det lugnt.
Kan säga att Amsterdam är riktigt, riktigt fint!
Lovely.

Jätte nöjd med resan, och att jag gjorde den med mina 2 älskade älskade systrar gjorde
bara resan bättre :)!! 

Nu ska jag vända alla bilder jag tagit rätt och rensa lite :)
Hörs snart igen!
PUSS 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback