kompis, det går bra nu!

Japp, det går bra nu! 
träningen flyter på som den ska, och imorrn blir det en VÄLbehövd vilodag,
haha! 

Gcik till praktiken idag för introduktion, gick jätte bra, jag har ju hamnat på plastikkirurgen,
och dem verkade jätte trevliga :) 
Börjar dock 06.45, hehe, liiite tidigt för mig som bor på landet, men det går nog bra ändå :)! 

Efter det drog jag ner till stan och sprang på syrran, stod och pratade lite innan hon åkte iväg
till jobbet, men åh vad lycklig jag är över att ha så underbara syskon som jag har :')! 

Köpte present till papsen som fyller år på onsdag och sen gick jag iväg till spinningpasset :)

Spinningen idag var grym! Både med den "gamla"- och nya innebörden av ordet grym,
haha! 
Men bra gick det! Kändes bra, trots att det inte var lika svettigt som sist, haha,
fast.. det var lika bra det när jag insåg att jag glömt handduken, haha!
Så det var bara att åka hem å duscha.

Nu ska jag baka liten kaka ;)
Nej, ingen kaka, men marshmallowfondat ska jag göra till tårtan jag ska baka tills på
söndag, haha, det är min första "dekorerings"tårta jag gör, så blir spännande att se resultatet,
oavsett om det blir bra eller dåligt så lägger jag upp reslutatet på söndag,
haha ;)

Hörs senare! 
Puss 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback