morgonpromenix!

ÅÅÅH äntligen!!
Har varit utan mina morgonpromenader allt för länge nu..!
Vaknade imorse och bara kände att, nä jag måste få gå ut!
Sagt och gjort, tog mig ut på en promenad i morgonsolen,
och gissa om det gjorde mig lycklig?? 

Frost överallt och -grader, underbart!
Så himla fint det är när frosten kommer :)

Känner mig mycket bättre än igår, gick och la mig halv 9 och sov som en stock
hela natten, va rädd att jag höll på att bli sjuk igen,
så det va nog lika bra faktiskt..

Känner mig somsagt mycket bättre idag, så jag åker till skolan
efter lunch, sen ska jag kolla på nya längdskidor med mamsen,
roligt roligt! :)) 

Ha en bra dag! 
PUSS


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback