nää..

Har såklart dragit på mig urinvägsinfektion..
Känns lite halvsegt sådär, har ju så himla ont i njurarna..
Fått penicillin trots att jag inte ville och råd om att fortsätta med alvedon
vilket jag inte heller vill..
Men jobbigt att gå runt å ha ont, så antar att jag får köra på det ett tag och ta
penicillin kuren ut..


Nä, nog med klagomål :)
Gjorde en superdupergod soppa alldeles nyss, kändes skönt med lite varmt i magen,
blev en tomatsoppa med riven rödbeta och kokosmjölk i, fick en fin rosa/röd färg :)
Hade ju bakat fröbröd också, så vi åt det till och eftersom bröden fick godkänt av både
mamma pappa å Wille så tror jag nog att dem är tillräckligt bra för att lägga ut receptet här ;)
helt utan mjöl, perfekt för glutenallergiker eller om ni är som mig, lite överkänsliga.
Eller helt enkelt vill prova på ett gott och nyttigt bröd ;) 

Recept kommer! 

Jaja, ikväll blir det film, skönt att kura ner sig i soffan med en kopp te och
mysa under en filt!
Äta lite popcorn och njuta, känns inte helt fel va ;) 
Hörs! 
Puss



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback