16:34

Var sjukt hungrig när jag kom hem från skolan idag!
så blev ett stort mellis :)
Tänkte dra ut på en löptur, men vet inte om det är så bra, kände mig
rätt hängig på sista lektionen och vill absolut inte bli sjuk..!
Annars har jag känt mig pigg idag, men på slutet blev de segare..

Så får se, blir lite ont om tid om jag ska vänta alltför länge eftersom
jag ska iväg med 18.40 bussen in till stan och innan de hinna käka middag..

Nä, nu kom jag på vad jag ska göra,
jag kör lite Paolo Roberto övningar såklart! Har ju boken så, varför inte ;)

Har grym träningsvärk i triceps och magen från igår..! 
Inte alls lika mycket i axlarna som jag brukar få, kanske ett tecken
på att jag börjar bygga upp lite muskler där? ;) 
Är otroligt svag i axlarna, märkte de när jag började köra mer axlar på gymmet,
orkade knappt 5kg.. men börjar arta sig lite nu ;)

Nä, nu blir de training!
PUSS


Japp.. önska verkligen jag kunde lägga upp en roligare bild här, men tyvärr..
lite bildbrist för tillfället!
Ordnas upp strax ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback