Bra matdag! (än så länge..)

Har varit en riktigt skön måndag, och dessutom har jag (än så länge) fått till en riktigt
bra mat-dag!
Började med min ägg gröt som jag höll mig mätt på lääänge,
sen åt jag mina pretraining (haha;)) nötter innan passet.
träningspass:
Bröst
Axlar
Rygg
Mage
(bic./tric.)
Blev ett grymt pass med massa energi!
Tog 1banan och 100g keso efter träningen, kom hem och åt upp resten av keson (150g) +
fil och bär toppat med boveteflingor och massa av paulúns muslimix!
En skinkåost hårdmacka till det, mumma!
Nu e jag mätt och belåten!
Kosten har varit extra viktig idag eftersom jag hoppas på ett löppass ikväll,
och då måste jag ha energi så jag vet att jag orkar!
Dessutom vill jag inte förstöra återhämtningen efter passet och jag vill inte
ha någon muskelnedbrytning här inte!

Nu blir det plugg!
Puss :)

som sagt, hoppas på ett löppass ikväll! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback