:(

Haha vad allt blir värdelöst när man är sjuk,
känner mig ensammast i världen. 
Men okej, det hänger väll ihop med förkylningen.
Värsta jag vet är att inte kunna göra något (i träningsväg då)
utan bara sitta och glo ut genom fönstret och inte kunna göra något.
BLÄ!
Jaja, får ta dagen som den är och göra det bästa av det, kan jag inte
träna så kan jag ju baka?
Haha, ska göra musli idag har jag bestämt. Min favorti crunch 
(Renée Voltaires granola) finns inte på coop längre? så jag får väll ta och göra
min egen.. Provade en ny, faktiskt ekologisk från biofood, men nä, inte alls samma sak
som Renées.. 

Har gjort klart en uppgift i historian, känns bra! Äntligen fått den klar :D
Märkte att jag blev mycket gladare när jag stängde ner facebook, haha
känner mig bara ännu mer ensam när man ser hur jäääääätte roligt alla andra
har det, haha, patetiskt ja, men man blir lite pmsig när man e sjuk.


Hjälper inte att ha en dyster utsikt heller.. haha! 
trots att hösten är ganska fin..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback