Fika!

Ja, som sagt, blev en good lunch på stan,
Den orginella Brie- och salami mackan på Café Årummet
och en vaniljchoiklad cheescake till efterätt, om den va god!!

Dyrt fik blev det, men helt klart värt de!
Fick en heldel plugg-tid också, så de va skönt.
Satt där i typ 3h ungefär så lite fick vi nog gjort, blev en heldel prat om allt och inget,
mys!

Nu e jag hemma och pluggar körkortsteori, så blir mat snart, dessvärre är jag fortfarande
PROPPmätt efter lunchen, så väntar tills W kommer hem från träningen så vi kan
äta tillsamans :)

Jaja, lite uppdatering om min dag iaf!
Har hittat lite skor också som jag funderar på att köpa, hihi ;) 
Börjar bli bättre i halsen nu också, känner inte av lika mycket, så hoppas på ett träningspass
snart!
Har maaassvis med energi jag behöver göra av med! Haha.
La över lite bilder från mobilen idag, kan slänga upp några så inläggen ser lite roligare ut ;)
Enjoy! 

Bild från SMet igår :) 



Min macka å en fin tess :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback