It's my lucky day today!

Än så länge har dagen varit GRYM!
Hade sovmorgon till halv 11 idag, men vaknade utvilad kl 06.00 så
jag övningskörde med mamma till gymmet och gymmade,
hur skönt som helst! Det var mycket mer folk än jag trodde de skulle va,
på morgonen lixom ;p
Men jaja, hade låång tid på mig, så jag körde bröst, axlar, bic., tric., mage och rygg.
Gick grymt bra idag, vart dock trött när jag kom till gymmet,
men de ordnade sig sen ;)
Körde även cardio i 30min, så fick en heldel gjort!
Sen blev det skola, 1lektion, så gick fort, haha! 

Ner på stan och en shoppingtur!
Blev ett par nya skor från vagabond, en tröja från weekday och en t-shirt från MQ :)
Skönt med lite nytt i garderoben ;)

Hittade även en rawfood bok som jag ska önska mig i födelsedagspresent,
fyller nämligen år på söndag! :D
och dessutom ett proteinpulver som skulle passa mig, har letat länge efter ett bra,
och verkar som om dethär pulvret har de jag vill ha :) Mer om de sen.. 

Jaja, har precis käkat sen lunch, och nu blire plugg!
Puss :)

Gjorde kesellaglass med kesella naturell+bär, ananas, papaya, banan mmmmh!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback