Lyckad kväll! :)

Fick en jättefin kväll med bra sällskap!
Middagen blev perfekt, mycket godare än jag trodde den skulle bli! :D
Lagom seg idag..
Vaknade av familjen som sjöng, (jättefint..) och fick tårta och kaffe på sängen!
MYS!
Åt såklart upp rosenoch bladen först, klassikern!
Och massa fina presenter!
En halsduk jag önskat mig, parfym, hårinpackning från bodyshop, strumpbyxor och
lite mer smått å gott :)
Kul kul!

Ikväll kommer W's familj hit på middag, och hela min familj :) 
Nu är vi faktiskt 7st i familjen (eftersom Martin å Wille är en del av familjen, såklart)
istället för 5, så vi är stor familj nu!
Ska bli kul, har bakat 2st GODA cheesecakes till ikväll, dem kan jag lova att ni får receptet på,
för MMMH dem kommer bli goda :)))) 

Nä, funderar på om jag ska lägga mig i soffan och sova ett tag till..
helt slut fortfarande och både Wille å Andreas sover fortfarande, tråkigt att va uppe själv :(
Sen e jag sjukt trött också, såååå,
g'natt! 




Datanördarna själva :) 







Andreas facinerades av min kisse, hahah!

En bild på min älskling får avsluta bilderna från igår :)

En lyckad kväll med andra ord! 
Puss

Kommentarer
Postat av: mim´s

känns som att de fattas en bild på någon... :(

2011-10-17 @ 19:16:33

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback