Parträna med Paolo Roberto!

En av böckerna jag fick av Linda när jag fyllde år var
Parträna med Paolo Roberto, haha!
Passar perfekt eftersom nu när Wille bor här så vill man ju hinna ses lite,
dock blir de lite svårt eftersom Wille oftast jobbar över och jag pluggar den lilla lediga
tid jag har, annars tränar jag, och när W inte jobbar över, då tränar han. 

Med boken kan man ju spara tid till träning och för oss,
tiden på gymmet försvinner, jag får mer tid till att plugga som resulterar
i mer tid för träning här hemma.
Nä, kommer inte lägga av med gymmet helt å hållet,
men ett bra exempel är idag, jag brukar alltid träna efter skolan på måndagar,
kommer hem 3-4h efter att jag slutat, pluggar, gör mat, sover.
Nu fick jag istället massa tid över för att plugga och planera maten i tid,
Wille kommer hem tidigare från jobbet och istället för att han åker
iväg och kör kvällspass på klubben så tränar vi här hemma tillsamans!

Passade alltså rätt bra idag,
så de blir löptur och helkroppsträning!
Får se hur de går med övningarna i boken, ska bli kul att testa ;)
Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback