Worse..

Vart bara värre och värre med halsen, nu kan jag ju knappt prata..! 
så jag blir hemma från skolan imorrn, de är ju nått skit som spökar..
Sjukt irriterande då jag hade ett kul spinningpass jag ville gå på idag,
och dessutom att W stack och tränade gjorde min situation värre :( 
Men gick hem till min fina syster Lovisa som gav mig 6 kloka ord:
Träning är silver, vila är guld.
Kändes skönt att höra faktiskt, få lite bekräftelse på att de är "okej" att vila,
och självklart är det de!!
Om jag skulle träna nu kommer det inte att gynna mig någonstans eftersom
min kropp har fullt upp med att ta hand om den skit jag dragit på mig! 
Så, lika bra att vila, slänger in några bananer i frysen nu så kan jag
unna mig bananglass imorgon, GOTT! 

Nä, hoppas ni är friskare än mig! 
Nu blir de middag, puss 



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback