ytterst produktiv dag.

Yes!
Lyckades göra dagen lite bättre, har vart hos tandläkaren (och fått bekräftat
att ett litet troll finns i min tand, usch..) och bokat ny tid för borrning hos dem.
Cyklade till tandläkaren för jag fick något rus och kände mig superpigg
cyklade tillbaka och sålde new body, fick 3 grejer sålda. Yeeee
Köpte en klänning också.
Har dessutom städat i köket, gjort världens godaste smoothie
och ska strax laga mat.
Vad de blir vet jag inte riktigt.. Spännande!

Återkommer snart med ett inlägg fullproppat av kvarg!
Bara för att de är så himla bra :)

Puss

Snart ska jag ta mig ut och fota igen!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback