Gym!

Åkte från Wille 7 imorse. 
Tänkte köpa frulle på vägen som jag kunde äta på bussen,
men allt var förstås stängt.. 
Så väl inne i Uppsala köpte jag mig en gooood frukost och drog sen
iväg till gymmet! 

Blev bic/tric idag, la på lite rygg på det också.
Gick faktiskt rätt bra idag, men tanke på hur mör jag var efter gårdagens
löppass.. :) 

Nu har jag precis tagit mig ett välförtjänt bad, lagom skönt!
Att bada är dock överskattat.. 
Man tänker att man ska njuta och ligga där i flera timmar och bara ha det skönt,
men i själva verket så ligger man där, fötterna flyter upp och huvudet åker under vattnet
(iallafall för mig som har ett ganska stort badkar..) ,man måste spänna sig för att hålla huvudet ovanför ytan TROTS att man har nackkudde, sen blir det för kallt, man börjar få tråkigt
och det där med att ligga flera timmar känns inte så lockande längre när man blivit varm igen.
Men så ligger man kvar ändå bara för att man sagt att man ska ta det lugnt och bada länge,
när man tycker att man gjort det går man upp och inser att man legat i badet typ..
30min?
Haha, nej men känns lite så ibland.
Dock är det väldigt skönt att bada när man fryser och är lite småsjuk.
Jaja, nu blir det mat, hungrig! 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback