Seegt..

Gårdagen var grym!
Var hos Malin i princip hela dagen igår, bakade, lagade mat, red och allt va vi gjorde,
haha, men kul var det! :) 

Idag har jag bara tagit det lugnt, körde en sväng till stockholm för att skjutsa
hem syrran och för att övningsköra någon annanstans än bara uppsala,
sthlm har ju ett lite annat system.. 
Men bra gick det iaf, trots all trafik! :)

Blir nog bara någon promenad idag, får inte glömma bort att jag faktiskt tränat
rätt så bra denhär veckan, och jag har precis blivit frisk,
så även fast vilodagar inte är mina favorit dagar, så måste dem också finnas med
i shemat, så blir lugnt idag, så håller jag mig förhoppningsvis frisk :) 

Hörs senare, kommer med lite recept då också, om jag hinner! hihi ;) PUSS
Från ridturen igår hos Malin :) Underbart!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback