som jag vilat!

Eller..
Nja, sprungit runt som sjukvårdare på friskolekampen idag,
haha nej skoja, eller, sjukvårdare har jag varit, men jag har knappast sprungit
omkring.
Typ bara 2 stukningar och en sträckning på hela dagen,
Men tur va väll de, eller? (nej inte för min skadeglädje kanske, men, bra för spelarna)

Dock har jag haft ont i halsen idag, trött och huvudvärk :/ 
Inte bra!
Men jag ska inte bli sjuk! Om jag bara intalar mig att jag e frisk så..
Med tankens kraft å med viljans makt.. eller nått sånt..

Har pluggat som en häst hela kvällen (vet inte om det är bra eller dåligt, men plugghäst?)
och faktiskt fått lite saker gjort! 
Känns bra :) 
Imorrn blir det jobb efter skolan=ingen träning,
men, lika bra det! Lite extra vila har aldrig skadat :) 

Hörs, puss!
Nu vill jag ha sol, värme, båt o ett par nya wakeskiis!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback