Arbetsintervju!

Wi, åker på arbetsintervju idag! Börjar komma någonvart iallafall :)

Igår lagade jag godaste kladdkakan till min sjukling, eller, jag tyckte kakan blev
typ den godaste jag smakat, helt ärligt!
Wille är nog mer för sockriga, sliskiga kladdkakor, vilket ifs också är jättegott, men
nu blev de en finare, mer chokladig kaka, yummi!
Här har ni receptet!
Adda lite sukrinmelis, ha den i ugnen på ca. 180grader och sänk tiden till typ 12-15min,
MUMS!

Den passade bra efter mitt hårda backintervall pass på 7,5km
Var heeeelt svettig efter passet, aldrig vart med om värre! Svetten ba rann, men de va grymt skönt!
Dock kände jag mig rätt seg och stressad eftersom vi skulle på visning av en lägenhet
(första handare) 1h senare, men jag hann! Trots den sjukt backiga rundan så kom jag runt på 43min,
känner mig nöjd med tanke på att jag va så seg innan.



Idag åker jag iallafall på arbetsintervju och sen åker jag hem för denhär gången, ska hem
och ha filmkväll med en fin vän, åka i cabelparken på lördag, jobba mån å tis, 
å sen kommer jag nog tillbaka till V-ås, börjar ju känna mig hemma här :)
(Det kanske jag borde göra också..)
 
Hörs senare! PUSS
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback