Idag är en bra dag :)

Världens mysigaste väder var det igår, regn, blåst å kändes precis som en höstkväll!
Missförstå mig rätt, jag tycker bättre om fint väder, men erkänn att de är mysigt med höst ;)
 
Dricker snabbkaffe (ge mig en kaffemaskin.. tack.) och ska strax ut på en promenix,
de är lite drygt att bo i lägenhet har jag märkt, om den man bor med vill sova längre,
eller snarare, måste sova längre så kan man ju knappt ens göra frukost utan att han vaknar,
och jag som är världens morgonmänniska kan ju inte ligga å dra mig till 11 lixom.
 
Menmen, när jag kommer tillbaka väntar iallafall en stor å go frukost på mig :)

Juste, käkade ni tacos häromdagen?
Eller kommer ni göra det i framtiden så har jag ett världsbra tips!
Det blir ju nästan alltid över när man käkar tacos, och det är ju jättelätt att göra
goda grytor av de som blir över!

Häromdagen stekte jag upp den överblivna köttfärsåsen, hade i creme fraice, lök,
lite krossade tomater, ett ägg, tacosås medium och lite annat smått å gott som fanns i kylen,
serverades med de överblivna grönsakerna, alltså, det vart ju riktigt gott!
Nog för att tacos e gott, men att man kan göra god mat av resterna är ju ännu bättre!


Iallfall, idag känns verkligen som en bra dag, känner mig utvilad, tack vare att jag inte haft en
jamande katt precis vid örat hela natten och för att det va riktigt mörkt i rummet,
(hehe kalla mig feg, när jag är ensam hemma har jag alltid en liten lampa tänd, don't ask me why,
om någon skulle ta sig in skulle lampan ändå inte rädda mig) 
 
Jaja, nog om de!
Kommer ut med ett nytt gott recept idag, tro mig, på bara några minuter så kan man laga
godaste och nyttigaste snabbmaten! Be right back.
Får bli en wakeskii bild, bara för att jag ska till cableparken på lördag!
De blir premiärtur för min del, spännande!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback