Lonely.

Nu var de längesen!
Men har ju varit bortrest i typ, 2 veckor nu.
Kom hem till ett tomt hus då mina päron lämnat mig ensam här hemma för att själva åka och surfa i Kroatien, tack för den lixom.
Tur att jag bor delvis i V-ås, så åker dit imorgon och anlitar grannen som kattvakt, inte kul att va ensam..!

Har dragit ihop godaste carribeansmoothien som tar mig tillbaka till thailand (nästan) vilket kommer få mig att somna som en stock! (är vad jag hoppas på iaf)

- kokosmjölk, 1/3 av en burk ungefär
- en melon
- hallon
- vaniljyoghurt

Mixa allt å njut!

Riktigt god blev den!

Nä, nu ska jag sova! Tar med mig kissen som får sova med mig, tråkigt att sova själv när jag ändå har en så sällskaplig katt som mer än gärna lägger sig och snarkar ikapp med matte :)

Snart kommer liten bildbomb från resan!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback