Omställning.

Dags att ställa om sig!
Imorrn är sista introduktionspasset på jobbet, sen är de meningen att jag ska klara mig själv,
helt ensam, haha.
Men jovars, klarar alla andra de så ska väll jag också kunna fixa det.
Känner mig dock lite splittrad och stressad, därav dåligt med uppdatering på bloggen,
allt händer på en och samma gång och samtidigt vill jag hinna med att träffa familjen/vännerna,
träna, lära mig laga mat (på riktigt, inte bara massa grytor), lära känna nya i Västerås,
och hinna med att andas på vägen, kan bli rätt stressigt.
Men jag tror nog jag kommer in i de, mest jobbigt är de nog nu i början när man inte riktigt
fått ordning på rutinerna.
 
Idag blev det iallafall jobb fram till kl. 15 sen var jag och Wille på en visning av en lägenhet,
jättefin var den, en förstahandare så jag hoppas vi får den..
 Men de va såklart fler som kollade på den, men en chans finns de ju alltid ;)
Efter de cyklade jag iväg för att storhandla, hm, insåg att de inte va så smart att ta cykeln
å storhandla, allt fick nämligen inte plats i korgen, så tog lite längre tid att ta sig hem
de 5km..
 
Jaja, Nu måste jag hoppa i säng, klockan står på 05.10 imorgon, så hinner man få lite sömn :)

PUSS
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback