På resande fot

Har precis kommit hem från Öland nu, har varit en händelserik vecka!
Haha, laddar upp lite bilder så ni får se lite av våran resa runt vackra Öland :) 
40mil på cykel, inte nådigt! Hade lagom ont i rumpan redan andra dagen, 
men de va bara att fortsätta trampa. 
5nätter i tält, man kunde knappast ligga på rygg i tältet, så mina höftben 
dog typ varje natt eftersom jag ständigt låg på stenar eller rötter, haha,
snacka om att de va skönt att sova i en säng inatt! 
Efter att ha levt på burkmat i 6dagar kan jag lova er att de smakade jäävligt gott
med mat när man kom hem! 
Soldatens ärtsoppa, chili con carne på burk, gulashsoppa på burk, ratatoulie på burk 
och en jävla massa riskakor och frukt har vi levt på demhär dagrna, 
och sesamkex! Så det har gått rätt bra att leva glutenfritt, men mat...
Å så jag saknat tuggmotstånd och riktig frukost!! 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Såå, en bildbomb från vår resa!

Imorgon åker jag vidare mot Värmland för att semestra och åka massa wakeskii's! 
Så, på resande fot så stannar jag hemma några timmar, om ett tag drar jag mig
vidare mot Västerås för att sova där och hämta upp Wille och min syster, sen åker
vi vidare till Värmland och möter upp resten av familjen där :) 
ÅH vad jag längtar, får sova i en säng, åka wakeskii och bara njuta av att vara ledig! 

Vi hörs om, ungefär en vecka! Fler bilder kommer då :) 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback