Time for changes!

 
Ja, en ganska stor förändring i mitt liv sker just nu, eller håller på att ske.
Jag flyttar ifrån boet, hemstaden, päronen, mina älskade katter och mina fina löpstigar.
Men det är en bra förändring, jag flyttar ihop med min älskade pojkvän, får prova på en ny stad
och lära mig stå på egna ben.

Mina planer för hösten ser ut såhär:
- fixa jobb!
- Skaffa nytt gymkort
- Börja gymma seriöst igen
- Fast först satsa på löpningen, få bra kondis inför vintern annars blir vinter-löpturerna sega..
 
Nä, hoppas bara på att få jobb snart så jag kan börja fixa till vardagen igen,
få ordning på rutinerna och träningen igen, även fast träningen går väldigt bra så saknar
jag gymmet!
Skönt att veta att de inte är långt bort nu, anledningen till varför jag inte skaffar gymkort nu
är för att jag vill veta var jag har jobbet först så jag kan skaffa gymkort någonstans i närheten,
har en del att välja mellan..
 
Idag har det blivit en promenix å en löptur, skönt att jag hann in innan de börja spöregna!
Blev 6km idag, inte längsta turen, men skönt att få springa av sig lite energi.

Hörs senare! PUSS
<3!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback