..

Förlåt för så dålig uppdatering, mycket som händer nu.
Jobb, försöker få ordning på lägenheten, betala räkningar å allt
som hör vuxenlivet till, tråkigt nog.
Skulle hellre springa ut och klättra upp i ett träd eller palla äpplen från
grannens trädgård, men får väll försöka bete mig nu när jag t.om. flyttat hemifrån!
Iallafall så går träningen, sisådär.
Hinner knappt med att duscha om kvällarna, så känns som att jag får lägga träningen
lite åt sidan de dagar jag faktiskt inte har tid.
Tråkigt, riktigt tråkigt. Speciellt nu när jag har vasaloppet att se framemot,
känns segt och utan träningen så mår jag faktiskt inte bra, inte lika bra iallafall. 
Känner mig bara seg å trög, inte alls så pigg som jag brukar.

Jaja. De får vara såhär nu, kanske har med vintern att göra också,
mörkret å halkan ute.

Ha en bra kväll alla! Vi hörs när jag hittat tillbaka  på rätt spår.

Vill ha sooommarrrr...
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback