Full rulle!

Har haft fullt upp den här veckan! 
Fixat i lägenheten så den är nästan helt klar, bara lite små grejer som ska ner
i förrådet och som ska ställas iordning, men julgranen är uppe och pyntad, paketen
ligger under granen och vi har världens julkänsla här :D 
Underbart!
Har dessutom hunnit med att träna, blev ett nattpass igår på gymmet
klockan 01, haha äntligen kunde man utnyttja 24/7 tiderna på gymmet,
skulle hämta Wille från julbordet han va på med sitt jobb, och eftersom han ville
åka hem sent så tänkte jag passa på att köra ett nattpass, och det gick
förvånansvärt bra efter att ha jobbat ett 15h pass, snacka om överskottsenergi
(eller övertrött) jag hade, kom hem från jobbet efter långpasset, började julbaka
som en galning, 3 olika julsnask bakade jag, blev ischoklad utan påverkan på blodsockret,
naturliga marsipankulor och chocklad cookies!
Ischokladen fick 3 olika smaker, vanlig smak, lakrits och pepparkaks smak, alla blev lyckade!
Recept kommer :)

Imorse var jag ute och sprang innan jag o Wille åkte in till stan för att titta på filmen The Hobbit,
GRYM film förövrigt, riktigt bra!
Springturen gick bra, kände mig rätt pigg i benen och sprang vilse, så vart längre än planerat,
men de va skönt :)

 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback