Heldag med shopping!

Var med två världsfina vänner på stan o shoppade heeela dagen lång :)
Åt italiensk glass och god sallad till lunch, satt inte helt fel må jag säga!

Ingen träning idag, men igår hann jag ut på en liten löptur innan julbordet ,
gick bättre än förväntat, en runda på kanske, 5-6km, precis lagom att börja 
med efter mitt lilla uppehåll, men kände att de behövs en ansiktsvärmare
eftersom luften är så himla kall, inte bra.. 
Men får införskaffa de så småningom :) 

Annars har de rullat på rätt bra, Mimmi å Tess kom igår och levde upp stämningen här
hemma, skönt att få träffa sina älskade å saknade vänner igen! 

Jaja, nu väntar en lugn kväll med lite julklappsletande på nätet :) 

Hörs! 
Fiiina vänner <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Visan

Åh härligt att få träffa vännerna! :) <3
Saknar dig skruttan! Men vi ses ju imorgon :D

Idag lussekatter å julsång, meeeeeer jul, ge mig meeer jul!!

2012-12-13 @ 09:40:37
Postat av: Mimmi

De vad superduper mysigt att få trätta dig igen!! Saknar dig redan <3

2012-12-14 @ 16:09:53

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback