Liten semester...

Sorry fellows, haft ett uppehåll!
Under tiden har jag å William hunnit flytta till en ny lägenhet, städat ur och flytta ifrån den gamla,
jobbat massvis, hunnit vara ledig med min finaste och försökt fixat i nya lägenheten,
men alltså.. helt sjukt vad med energi det har tagit!
Har knappt tagit mig utanför dörren efter jobbet, och knappt nu heller,
har bara städat, fixat och donat här hemma, men nu börjar de likna något!
Har fått igång internet, fått upp datorn, fått upp gardiner och lite annat fint,
så de känns riktigt skönt!
Såhär fint har vi fått de i köket än så länge:
 
Såå, nästa vecka kommer bli skön, slippa all städning och upppackning
och allt annat som hör flytten till, bara lite små grejer kvar, men de innebär
att jag ÄNTLIGEN får lite tid till min träning!
 
Ha en bra andra advent allihopa, ikväll ska jag dricka glögg och äta mina nybakade saffranskakor hihi
PUSS

Kommentarer
Postat av: Pappa

Va fint det blev Hälsningar MoP

2012-12-10 @ 19:48:53

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback