Dålig uppdatering!

Sorry, dålig uppdatering nu!
Men, ni vet, nyår, mellandagsrea och allt va de nu är,
mycket iaf! haha ;p
Jag har iallafall haft ett superbra nyår med riktigt bra sällskap! 
Blev ett lugnt nyår, men det var sååå skönt! 
Hade som sagt bra sällskap, så det gjorde ingenting ;) 

Dagen efter drog jag och W ut och sprang milen, hans första mil! :)
Haha, efter det var vi mer än nöjda! 
Det var ju sånt skitväder att det var ett mirakel att vi ens tog oss ut,
halt och jävligt, men jorå! Sprang gjorde vi, hela rundan i ett lagom tempo :) 
Riktigt riktigt skönt! 
Och idag åkte jag till uppsala och gymmade, skulle egentligen på spinning,
men hade såklart sett fel på datumet så det blev gym istället..
Lite tråkigt dock, hade ställt in mig på att spinna lite, men de får bli imorrn istället!
Fick ju till ett grymt pass iaf, så ska inte klaga! 

Efter det blev det in till staden och fynda lite! Kuljul :) 

Väl hemma va jag dödshungrig så de blev en väldans massa keso (snabbt, gott, enkelt haha) 
och makrill! 
En väldigt snabblagad middag måste jag säga, haha, bara att slänga ner på tallriken :) 

Och gott var det, men får komplettera med någonting till (kolhydrater), det räcker inte för mig iaf,
utan mat, bara lat!

Hörs imorgon! 
Puss

Här är en av bilderna som finns i kalendern jag gav W i julklapp,
bilden är tagen av mig när han och jag var och tältade :)

Kommentarer
Postat av: Visan

Du är ju galen, glömmer kolhydraterna efter ett gympass, illa illa! ^^ hur tror du att du ska bygga upp musklerna på lite keso å makrill, å nä, gör om gör rätt ;P

2012-01-03 @ 08:58:21
URL: http://visansgoda.blogg.se/
Postat av: Rosanna

Vad duktiga du och W är som sprang milen! Kan nog räkna på en hand de gånger jag sprungit en mil. Vad starka ni är :). Själv har jag satt igång med mitt träningsschema nu och jag säger bara en sak, TRÄNINGSVÄRK! Det var superkul att ha er här över nyår, kom gärna snart igen! Kram

2012-01-03 @ 10:56:03

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback