Det går bra nu!

Yeeah kan inte sluta le! 
istället för att gå ut och gå sprang jag hela vägen hem för jag kunde inte
hålla det tillbaka, kroppen var fylld av endorfiner och lycka!

Kan säga, att jag kanske, bara kanske, har hittat en medryttarhäst!
somsagt, bara kanske, men det räcker för mig, bara av att veta att jag kanske får sätta min fot i
stallet igen gör mig överlycklig!
Så jag kunde inte hålla det tillbaka,
ni vet när man är så lycklig att man bara vill hoppa och skutta och springa o va galen
för att det kittlas så mycket i magen och kroppen, och man känner sig så jävla stark!
Som om man skulle klara av allt i hela världen, så kände jag! (läs: känner)

Då sprang jag, hela vägen tillbaka, så fort jag kunde bara för att jag kände för det.
Bara för att kroppen ville det, bara för att det kändes så himla rätt! 

Åh, va bara tvungen att få skriva av mig lite, lycklig! 





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback