:)

En klänning och xantal chokladbitar senare är lyckan tillbaka! 

Fick hem klänningen jag beställde från nelly idag,
jättefin, lite för stor dock.. men det går att fixa till! :) 
Blommig, somrig och härlig, åh, nu vill jag ha sommar!

Eller nja, kanske inte riktigt just precis nu, först vill jag hinna åka skidor,
skridskor, pulka (stjärtlapp!!) och såntdär man bara gör på vintern,
rulla runt lite i snön lixom. 

Kokar en väldigt enkel och (förhoppningsvis) god broccolisoppa nu,
känns gött i kylan nu.
(och illamåendet efter all choklad hihi, men de va de lätt värt!) 

Plugget väntar..
vet inte riktigt vad jag gör här faktiskt, egentligen ska jag ha näsan i boken
och word dokumentet uppe.. 
Men, sånt som händer, hehe. 

Hörs!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback