Everybody´s free to feel good

Riktigt behövd vilodag idag känner jag nu, haha! 
Somnade i stolen när jag läste körkortsteorin, ah okej, den är ganska tråkig,
men ändå!
Blev en väldigt kort skogspromenad, tänkte egentligen gå en liten runda iallafall
för att få lite frisk luft, men W(klantskallen) skulle såklart hoppa på isen tills
den brast, och med en blöt fot fick vi gå hem efter mindre än halva rundan,
haha! 
Jaja, lite luft fick vi iallafall, annars har jag bara suttit och gjort.. ingenting :) 
Ätit en massa nötter och njutit av en lugn söndag!

Åt en lååååång söndagsfrukost, drack gott te och visade päronen
ett par nya wakeskiis som jag önskar mig i studentpresent, åh GIVE ME! 
Iår blir det storsatsning, ska lära mig 360 i luften innan sommaren är slut!

(ska dock hitta ett par snyggare..)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback