mmmh :)

Middagen blev rotmos med haricot verts, quinoa, tomater och äpple! 
Seg middag, hade gått å småätit sen jag kom hem, eftersom jag inte
riktigt visste när middagen skulle bli, så vart aldrig riktigt hungrig,
efter middagen blev det istället matcoma och en tupplur på soffan (typ 3min)
haha, menmen sånt som händer!

Nu e man bra seg, har velat gå å lägga mig sen kl 20,00, men så tidigt kan man
ju inte sova.. haha ;p

Lite risig bild, meeen brieost o riskaka sitter ju inte helt fel såhär på kvällskvisten :)

Kommentarer
Postat av: Want to be good

Hejhopp! Vi är två tjejer som nu har startat en träningsblogg med inspiration, motivation, träningstips, övningar m.m. Så är du intresserad av att bli peppad att komma igång, kika gärna in! :)

2012-01-17 @ 10:16:05
URL: http://wanttobegood.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback