riskakor! <3

Min nya last: 
Riskakor!

att jag inte upptäckt dem tidigare? 
Godast med ost och skinka på, men även philadelphia, tomater och örtsalt
satt inte helt fel ;)

Vart gym imorse,
ben och mage som tänkt. Kände mig dock sänkt.
Haha, fint rim :) 
Ne, men jag va seg imorse, lite för seg för att jag skulle kunna ge 110% på passet,
men lite svettigt blev det :)
Om inte annat kommer det bli de imorrn!
Då blir det axlar, bic/tric, rygg och bröst, längtar redan!
Har massa roliga övningar jag ska göra imorrn! 

Men, då måste jag verkligen va på topp! 
Så får se till att sova ordentligt och äta maaaat! 
Sjuk vill jag inte bli, och allt vill jag ge på passet.

Kom hem vid 15.00 tiden, och åt lunch..........
pga. att UL klanta sig och bussen inte kom.
Tråkigt, hungrigt och surt!
Inte kul med sen lunch, även fast torsdags lunchen brukar bli sen,
men inte såhär sen.

Jaja,, nu blir det plugg!
Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback