russin+mandlar=loooove

mmmh, russin och mandlar, goood kombination :)
Märkte jag även igår när jag gjort klart mina morotsmuffins,
yuuumie va goa de blev!! 
Mumsigt, ska prova göra en helsats någon dag :)! 

Har precis käkat lite "efterskolanmellis" och känner mig lagom seg,
men skönt att ha slutat efter en hel lång dag!
Och utan träning blir.. iallafall jag.. ganska seg och trött.
Men de gick ändå! :)
Ikväll ska jag papsen och visan ut å äta på resturangen här i Länna,
den enda resturangen vi har här i vårat minisamhälle. 
Mysigt! 

Blir en tidig kväll, upp klockan 04.20 och jobba imorrn!
Härliga tider:)

Hörs senare, puss!

+
=
Looove :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback