Träningsvärk!?

Jorå, ben och axlar fick sig lite stryk igår.
Har lagom ont idag, om man säger så :)
Benhinnorna verkar också ha tagit stryk, av något? Säkert allt springande på stan igår,
inte bra! 

Blev en stor o go portion av gröt idag :)
Gottigott!

Natten var en besvikelse, kunde verkligen inte somna! 
Bara låg å vände och vred på mig och nää..! F
Jobbigt! 

Nu är jag iallafall vaken, haha, och ska ta bussen in till stan om 45min
för ett spinningpass, och då får jag ta med mig lunch, kan ju inte
äta ute varje dag om man är student, tyvärr, haha! 
Så blir kikärtspaté från när syrran fyllde år, gott! 

Hörs! Puss :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback