Full rulle!

Japp, nu har det verkligen varit fullt upp!

Har precis börjat jobba på mitt shema nu, så jag ska bara försöka pussla ihop vardagen
och få in träningen och börja laga mat! 
Gjorde på tal om mat en riktigt god matlåda till idag,
Curry kyckling med spenat, broccoli o linsröra! 
Lägger ut receptet på min snabba linsröra strax! 

Idag blir det kvällsjobb, så fick sovmorgon iallafall, skönt! 
satt uppe länge igår och sökte jobb i Västerås, sjukt va lång tid allt ska ta, 
å va krångligt!
Det är extra svårt nu när jag är skriven i Länna fast söker jobb i Västerås.. 

Jaja, de löser sig nog!

Nu blir det frukost, äggröt i onsdagens ära! 

Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback